På veckans torsdagsträning, 11 juni, blir det vanlig gruppcykling med après-velo.
Rundan på 48 km startar klockan 18.00 vid Goda Samvetet och går över Ulva, Vittulsberg och Lagga med avslut i Boländerna. Tempot är tänkt kring 32 km/h med möjlighet till fler fartgrupper om det kommer tillräckligt många.
Efter rundan får du gärna följa med på en öl eller läskeblask på Bryggeriet Ångkvarn om vädret tillåter.
https://connect.garmin.com/modern/course/473469915
Varmt välkommen!
Magnus

